maanantai 23. kesäkuuta 2014

Kassin tuunaus

Mä olen luullut etten tee kesäisin mitään käsitöiksi laskettavaa, mutta nythän näitä tulee harva se päivä! :O Eikö mulla tosiaankaan ole muuta tekemistä?!

No niin, siis kirpparilta käteen jäi viimeviikolla kassi. Kauppakasseja ei ole koskaan liikaa, yleensähän ne on kotona eikä siellä kaupassa mukana...
Vaikka olenkin sitä mieltä, että eturauhasen hoito on tärkeää, niin en nyt erityisesti sitä halua mainostaa. 


Että jotain siihen päälle olisi sijoitettava. Tiskirätti? 
Ja huomioikaa miten kaikenlainen materiaali ja työkalut on käden ulottuvilla...


Pyörylät on kivoja, joten laitoin sitten niitä! 


Pyörylöitä on virkattu tämän kirjan ohjeilla iso pino, mutta se pino hupenee uhkaavasti, kun en jaksa kasata hametta! Riittääköhän ne enää edes tyynyyn?!

On muuten aikalailla mun lempikäsityökirja. Mä tykkään tehdä mahdollisimman värikkäitä ja kaikki- värit-sopii-yhteen -käsitöitä. Ja aina kun selaan tätä kirjaa niin koen suuria ahaa-elämyksiä.
Kattokaa nyt tuota hametta, se sopis niin hienosti mulle!!!










Pakollinen päivän sikakuva. Kesytystä.



5 kommenttia:

  1. Olen tunari käsitöissä, mutta pyörylöiden virkkaaminen vaikuttaa sopivan rennolta. Voisi kokeilla.

    Tuleehan nyt siis uusi sikakuva joka päivä? Hyvä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä pyrin ottamaan niitä mahdollisimman usein. Mutta en kyllä lupaa että saisin ne jokapäivä tänne. Mutta koitan tehdä parhaani!

      Pyörylät on siitä hyviä, että yhden saa nopeesti valmiiksi, ja seuraavan voi taas tehdä minkä värisen vaan. Mutta se, että niitä pitää olla paljon että niistä saa jotain (kuten tuon ihanan hameen!) onkin haastavampaa.

      Poista
  2. Mä haluan tuon kirjan! :) Ei kun kirjastoon. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on muutaman vuoden vanha, uskoisin että löytyy suurinpiirtein joka kirjastosta.

      Poista
  3. Mut tietkö, sittenhän, joku päivä, kun niitä on jo kaikkialla, kassissa, heijastimena, patalappuna ja.. nö jonkun huivinkin teet, niin sitten voi käydä niin, että teet hameenkin. Vahingossa. ;)

    Kumpi muuten kesyttää ja kumpaa?

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, se on suuri ilon aihe :)