keskiviikko 4. kesäkuuta 2014

Kiitos kiitoksesta ja ravintolakehut päälle

Kaikissa vitseissä ja kaskuissa sekä monien ihmisten puheissa ajokoira vierellään kulkevia metsien miehiä pidetään jöröinä tyhjäpäinä, jotka antavat akalle ja koiralle selkään eivätkä tajua käytännössä mistään mitään. 
Voin kertoa, että pieleen menee ja pahasti.

Mä olin saanut metsästysseuran puhikselta lahjakortin Juurella- ravintolaan kiitokseksi näyttelyiden eteen tehdystä työstä!!! 
Tämä on ehkä ensimmäinen kerta kun jotain kökkänä tehtävää työtä on näin merkittävästi palkittu, ja totta hemmetissä se tuntuu hyvältä. 

Juurella- ravintolassa on ihan käsittämättömän hyvää ruokaa. Niin hyvää, että melkein tekee mieli itkeä. Jo siis ennen kuin on syönyt itsensä niin ähkyyn, että pitää siksi itkeä...  
Se on paikka, jossa voi saada ruokaorgasmin. 

Minä jos joku pidän ruuasta, mutta valitettavasti melkein useimmiten ravintolasta lähtemisen jälkeen tuntuu, että olisin itse omassa keittiössäni pystynyt parempaan. Juurella ei ole sitä tunnetta, ennemminkin suuri epäusko siitä, miten ruuasta voi saada niin hyvää! 
Ja kyllä mulle painaa myös se, että ravintola pyrkii ostamaan raaka-aineet lähialueen pientuottajilta (ja on saanut siitä hyvästä mm. eläinsuojeluyhdistyksen palkinnon!). 
Tulipa kehuttua, mutta ei todellakaan suotta! Kokeilkaa jos ette usko. 
Enkä saanut tästä hehkutuksesta mitään hyötyä itselleni joten ihan tuloo syrämmestä.

Jos kaiken takana lahjakorttiasiassa ei ole nainen, niin joku mies on ylittänyt itsensä ja moneen kertaan keksiessään mihin lahjakortti kannattaa ostaa! 

Mä en tarvi yhtään tavaraa, mielelläni syön tai juon jos joku haluaa mua muistaa. 
Tai siis tarvin tavaroita, voisko hei enskerralla kun haluatte mua jollain palkita niin ostaa mulle vaikka uuden auton?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, se on suuri ilon aihe :)