lauantai 7. kesäkuuta 2014

MULTAA TÄNNE JA VÄHÄN ÄKKIÄ! Nirinari-valitusviesti.

On se nyt VITTU KUMMA kun sitä multaa ei saa mistään!!!
Mulla palaa ihan totaalisesti kohta hermot.

Mä niin suunnittelin että tänävuonna mulla olis Juhannukseen mennessä omassa kasvihuoneessa ihania punaisia tomaatteja, possut röhkisi tarhassa ja kaikilla olis hyvä mieli kun pöytään kannettaisiin höyryäviä uusiaperunoita OMASTA MAASTA.

Pari viikkoa Juhannukseen, ja mitä mulla on. Mulla on RAHAT sen mullan hankkimiseen, mutta mä en nyt käsitä miksei sitä saa tänne tontille. Ensin kun itse olen kärsinyt siitä rahapulasta enkä ole voinut multaa tilata, sitten kun mulla on ollut siihen rahat en oo osannu päättää otanko halpaa ja paskaa peltomultaa vai sairaan kallista ja hyvää Atrian multaa.

No sitten lukuisten pähkäilyjen jälkeen päätin ottaa kallista kunnollista tavaraa, ja nyt olen odottanut sitä viikon, eikä vieläkään näy kasaa pihassa (onneksi ei muuten ole näkynyt aikaisemmin, koska en edes ole varma olisinko ehtinyt sitä kärrätä ennenkuin tänään, ja sitten olisin syyttänyt itseäni ja ollut huono ihminen). Mutta NYT mulla olis aikaa, ja mulla ei ole multaa.

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10. Itsehillintäni ei ole ollut tälläviikolla ollenkaan huipussaan muutenkaan, joten en tiedä voinko soittaa multakuskille ja koittaa ymmärtää miksei se nyt olekkaan sitä multaa kultaa tuonut tänne.

Mullanpuuteen lisäksi mulla on mies joka on Norjassa kalassa, mulla on täällä keskeneräinen sika-aitaus johon en osaa enkä edes yritä tai halua tehdä itse porttia (sähkölangat voin laittaa) ja sanomattakin selvää että tomaatintaimet on kohta kompostikamaa jos niitä ei saa maahan!!! Tomaateista voidaan tässävaiheessa todeta, että syksyllä niitä pystyy kypsyttämään sisätiloissa jos pakkaset uhkaa...

Mulla on myös täällä Paavo, joka onkin yh´äkkiä vanhoilla päivillään alkanut pelätä ukkosta. Ja sitä nyt tuntuu riittävän vähän joka päivälle. Hienoa on yöllä se, että se paniikissa vinkuu ja läähättää ja haluaa ulos, mutta en tiedä onko viisasta sitä laittaa narun jatkoksi jos pamahtaa kohdalla jolloin se ehkä sekoaa entisestäänkin. Viimeyönäkin tuli siis valvottua sattuneesta syystä asian tiimoilta...
En tiedä miten koira joka ei pelkään yhtään mitään alkaa yht'äkkiä pelätä ukkosta. Jos syynä on se kastraatiopiikki, niin olisko se voinut vaikuttaa myös jollain muulla lailla?! Kiitos.

Mistäs sitten valittaisin...hmmm...
Mulla on uus kukko, ja siitä kivoja kuvia, jotka on kamerassa joka on töissä.

Nyt seuraavaksi ja menen faceen ja kirjoitan 3 positiivista asiaa tästä päivästä. Ei oo kauheen helppoa keksiä.

Ja miten tämä kuva liittyy tähän päivään. Ei mitenkään. Se on vaan kuva.
Se on kuva mun lapsuudenkodin pihalta.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, se on suuri ilon aihe :)