perjantai 30. toukokuuta 2014

Ylittäisinkö itseni tänä kesänä?

Mä en ole koskaan käynyt katsomassa pesäpalloa jos nyt jotain kylien välisiä puulaakipelejä ei lasketa 20vuotta sitten Isojoella. Mua ei edes ylipäänsä kiinnosta urheilu. Mutta. 
Koska mun mielestä ihmisen pitäisi olla sanomatta ei-koskaan ja ja mua-ei-kiinnosta niin mä olen ajatellut repäistä ja tänä kesänä mennä katsomaan edes yhden pesäpallopelin. 
Haluaako joku lähteä kaveriksi?! 
Lihavan Ottopojan mukaan siellä pelissä saa hyviä makkaroita, että ehkä mä voin sitten keskittyä syömään käristeitä jos ei muuten innosta!

Mitäs muuta, mitähän muuta sitä vois tehdä jotka on noita samoja EK ja MEK asioita?! Avantouinti olis mulla sellanen seuraava iso haaste, mutta onneks sitä ei voi tehdä kesällä! 
Se tulee olemaan vielä vaikeampaa kuin urheilukatsomoon meno, nimittäin mä ihan oikeasti inhoan isolla I:llä kylmää vettä. Mun mielestä kesälläkin on lähes aina liian kylmä uimiselle, mutta eihän sen kuulu haitata silloin kun aletaan ylittämään itseään!!!

Sen lisäksi, että tänä kesänä mä en aijo mennä avantoon uimaan, ja aijon mennä katsomaan pesäpalloa, mä aijon viedä kummipojat johonkin kivoihin lastenjuttuihin. Se tietysti välimatkan puolesta saattaa olla vähän haastavaa, mutta pakkohan tässä on alkaa asettaa itselleen jotain takarajoja kun muuten ei saa mitään muuta aikaiseksi kuin kaivella p. pystyssä pihaansa koko ajan- satoi tai paistoi!

Ja sitten TÄNÄ KESÄNÄ mun on pakko mennä sinne Soile Yli-Mäyryn taidenäyttelyyn! Oon kerran jo mennyt sinne pihaan asti, mutta näyttely oli just silloin suljettu. Sinne ei olis matkaa edes kolmeakymmentä kilometriä, kuinka vaikeeta se voi olla?! 
Joka ikinen kesä oon alkukesästä todennu että meen, ja loppukesästä etten mennytkään. 
Appiukolla on harrikka joka olis melkovapaasti käytettävissä, voisko sen pakollisen kesäajelun tänävuonna suorittaa sinne Mäyryyn? Tähänasti on käyty Seinäjoella, tai Keskisellä. Molemmissa on käyty liian monta kertaa...

Mä en tiedä onko se itsensä ylittämistä jos haluan käydä kesän aikana kesäteatterissa ja jossain museossa, niissä kun on koitettu käydä joka kesä. Mutta se "perinne" sais jatkua tänäkin kesänä. Lähiympäristössä 50-100km etäisyydellä olis niin paljon nähtävää, kun vaan pakottaa ittensä liikkeelle. 

Suositelkaa mulle jotain mikä mua ei kiinnosta, ja mitä mun pitäisi kokeilla! Ei kannata suositella mitään eläimiin, tai kasveihin liittyvää, ne kiinnostaa ihan liikaa! Tai en mä tiedä onko siitä haittaa vaikka tekis jotain sellaistakin joka kiinnostaa, mutta mitä ei oo koskaan tehny. Jotain sellaista mikä ei maksa hirveästi, ei vaadi kohtuutonta aikaa tai vaivaa ja on suht helposti toteutettavissa. Ei sitä tiedä, vaikka jostain EK ja MEK asiasta tuliskin MUA KIINNOSTAA ja NYT TAAS -asioita.

Samalla haastan muutkin ylittämään itsensä, kokeilemaan jotain ihan uutta. Ehkä me sitten tälläisen jälkeen ymmärretään myös niitä, jotka joka viikko käy katsomassa sitä pesäpalloa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, se on suuri ilon aihe :)